לרשימת המאמרים למאמר הקודם למאמר הבא

התקדמו יותר במרץ

(לי הונג-ג'י - 24 ביולי, 2010 ~ וושינגטון, די.סי.)

(הקהל עומד, מחיאות כפים ארוכות וחזקות)

באמת עבדתם קשה! (התלמידים מוחאים כפיים בחום ועונים: "המאסטר עבד קשה!") לתלמידי הדאפא שממלאים את המשימות שלהם בפרויקטים השונים ומגשימים את השבועות שלהם בסביבות ובקבוצות החברתיות שלהם, אני אומר לכם: כולכם עבדתם כל כך קשה! (התלמידים מוחאים כפיים בחום)

כיום נראה שמה שכולכם אמרתם, או נשבעתם, בעניין עזרה למאסטר לתקן את הפא ולהציל ישויות חיות באמת התרחש, ואתם מילאתם את התפקיד שלכם בזמן שאתם מבהירים את האמת. ראיתי את זה מצליח, כמו גם את כל מה שעשיתם כדי למלא את הייעוד שלכם. זה פשוט יוצא מן הכלל. [מה שעשיתם] לא היה רק גחמה של רגע, וגם לא היה דיבורים ריקים. אתם עכשיו בתהליך הסופי של השלמת ומילוי מה שנשבעתם לעשות לפני זמן רב, ולכן אני אומר שתלמידי הדאפא הם יוצאים מן הכלל. לא משנה איך מסתכלים על זה, אתם הצלחתם לעבור את הרדיפה המרושעת ביותר. כולכם ראיתם שלא משנה כמה זמן עוד הרוע יישאר ובאילו תכסיסים הוא ישתמש – זה לא יעבוד. יש נקודה אחת שברורה מאוד לכולכם: היכולת של ההיסטוריה להתקדם עד היום, כאן בעולם הזה, היא בדיוק משום שהיא נשמרה לתלמידי הדאפא כדי להציל ישויות חיות, כי הפרק הזה בהיסטוריה קיים במפורש בשביל הצלחת תלמידי הדאפא וכדי שתוכלו למלא את השבועות שלכם. כמובן, הוא לא רק בשביל הנדרים שלכם ומילוי השבועות שלכם. הוא גם קשור לתיקון הפא וגורלם של אין-ספור החיים של היקום הזה – משהו כזה עצום. אם אתם יכולים לעשות עבודה טובה במה שאתם אמורים לעשות, הכול בשלושת העולמות ילך טוב, וההפרעה שהמאסטר עומד מולה בתהליך תיקון הפא תפחת.

בביצוע הדברים, לא משנה אילו קשיים עמדו בפניכם, מה שנתקלתם בו, או איזו הפרעה קרתה בגלל החזקות אנושיות בזמן שעבדתם ביחד, בכל זאת הצלחתם לעבור את זה. אני מקווה שכעת, בסוף התהליך הזה, תלמידי הדאפא יעשו את מיטבם להציל יותר אנשים ולפעול אפילו טוב יותר, כך שהמוסריות האדירה שלהם תיעשה אפילו עצומה יותר. אתם לא צריכים להרפות, ואתם חייבים לפעול אפילו טוב יותר. התקופה הזו בהיסטוריה הושארה לגמרי לתלמידי הדאפא כדי שהם יוכלו לאמת את הפא. במילים אחרות, הבמה של המין האנושי ניתנה לתלמידי הדאפא. אל תשימו לב לכך שהכול נראה עסקים כרגיל כאן בעולם הזה, או שכל מדינה ועם ממשיכים כרגיל והקשרים ביניהם כרגיל, משום שכל זה קיים למעשה בשביל הדאפא. לא משנה כמה נבואות לגבי ימיו האחרונים של המין האנושי הועברו מהעבר הרחוק; לא משנה כמה אנשים יכלו לדעת על הסוף של המין האנושי מאז שהדאפא יצר את שלושת העולמות, בין אם בצורה גלויה או בסתר, במידה גדולה יותר או קטנה יותר, ולא משנה כמה אנשים יצרו השקפות עולם מסוימות בתוך המציאות המוחשית, כל החיים, למעשה, חיכו להתפתחויות הסופיות המתרחשות כעת הקשורות למין האנושי. אני יכול לראות שהכול מתקדם לשלב הסופי, זה רק שאנשים רבים מפחדים להכיר במציאות הזו ובהתגלותה ההדרגתית, אז מספר החיים שצריכים להינצל לפני הגעת הרגע הסופי לא הגיע למה שהוא צריך להיות, ויש עדיין חלק מתלמידי הדאפא שלא עמדו בקצב. זו הסיבה העיקרית שבגללה הסוף של העניין הזה עדיין לא הגיע.

אז במילים אחרות, אתם לא צריכים להרפות בהצלת ישויות חיות, ואתם צריכים לפעול אפילו עוד יותר טוב, ולהציל אפילו יותר אנשים, משום שזה באמת קריטי כל כך וחשוב כל כך. המין האנושי לא מאמין כיום בשום דבר מהעניינים האלה, אבל, תוך זמן לא רב, המין האנושי יבין בהדרגה והכול ייעשה בהדרגה ברור. בעתיד הקרוב אנשים בעולם הזה יבינו שתלמידי הדאפא מצילים אנשים. זה משהו שאתם בהחלט חייבים לעשות טוב יותר, ובעוצמה חזקה יותר. אז זה דורש שתשתפו פעולה היטב. אם לא תצליחו לשתף פעולה היטב הרוע באמת ינצל את החולשות שלכם, ותסבלו הפסדים משמעותיים. ההפסדים יהיו גם במובן הטיפוח האישי וגם במובן הפרויקטים הקבוצתיים שלנו שאמורים להציל ישויות חיות.

כפי שאתם יודעים, אם לא תצליחו לפעול היטב, היוזמות שעבדתם כל כך קשה כדי להקים אותן ייהרסו על ידי הרוע, כלומר, המאמצים שלכם עד כה יאבדו. אם לא תשתפו פעולה היטב, לא תוכלו לבצע באפקטיביות את מה שתלמידי הדאפא אמורים לעשות. פעמים רבות קורה כך: כשיוזמות מסוימות דורשות שכולם יפעלו ביחד, הדבר הראשון שאנשים עושים הוא להתווכח עוד ועוד, וכל אחד דבק בדעה שלו, והתוצאה היא שהדברים לא נפתרים, וזה גורם לכך שיש דברים רבים שתלמידי הדאפא לא יכולים להשיג או שהם אפילו עושים בהם עבודה לא טובה. יש כמה סיבות לכך. אמרתי שתלמידי הדאפא הם יוצאים מן הכלל, ושהם מלכים שמגיעים מעולמות שונים, כך שכמובן לכל אחד יש השקפות משלו ויכולת רבה. אבל זה לא עובד אם כל אחד עושה את הדבר שלו כשצריך שיתוף פעולה. כשאתם צריכים לפעול ביחד בתיאום כדי להשלים משהו, כולם צריכים לעבוד עליו. אז איך בדיוק יש לטפל בדברים? האמת היא שאין אף אחד שהשקפתו היא מושלמת, ואין אף אחד שהרעיון שלו הוא הכי מבריק שיכול להיות. בדברים הקריטיים, כשמישהו מעלה נושא מסוים או מנסה לפתור בעיה מסוימת, או מציע הצעות לשיפור, כל עוד אנחנו מרגישים שנקודת המוצא שלו בסדר, ושהדברים שיש לעשות הם באופן כללי נכונים, אנחנו צריכים לתמוך בכך בצורה פעילה.

אבל יש כאלה שאומרים שהם מעלים את הדעות השונות האלו כדי להביא לשיתוף פעולה טוב יותר, ושאם לא מקבלים את הדעות שלהם, קשה להם להמשיך עם הדברים. אבל זה לא כך. המחשבות הנכונות של תלמיד דאפא באות מהפא, והטיפוח שלך לא קשור לכמה טובים הם הרעיונות שלך כבן אדם, או כמה מבריקה הגישה שלך כבן אדם. הטיפוח שלך הוא עניין של האם אתה יכול שיהיו לך מחשבות נכונות כשאתה עומד בפני בעיה. אם ברעיון שמישהו מציע, או בגישה שלו, יש החסרות, אז אתם יכולים לנהל דיון רציונלי שהמתאם יארגן עם חברי הפרויקט. אבל, כשלא מסכימים למה שאתה מעלה או לא מקבלים אותו, ואתה עדיין מרגיש שברור שהגישה שלך הכרחית כדי שהדברים ייעשו באופן טוב יותר, אתה מתחיל להיות נגטיבי ופסיבי. אבל למעשה, כתלמיד דאפא, אם במקרים כאלו המחשבות שלך נכונות, ומה שאתה חושב עליו הוא טיפוח ולהיות אחראי, ועל כך שצריך לפעול היטב, אז אתה צריך לקחת את מה שאתה מרגיש שיש בו החסרה, ובשקט לעשות אותו היטב. כך למעשה תלמיד דאפא אמור לטפל בכך. אם כל תלמידי הדאפא יוכלו להצליח לטפל בדברים כך, אז בוודאי הכול ילך ממש טוב.

אז כמה אנשים חושבים: "אבל כשזה כך, האם האדם השני לא יקבל את כל הקרדיט? האם לא כל המוסריות האדירה תהיה שלו?" לא, זה לא כך. אתם יודעים, מה שאנחנו עושים לא נעשה בשביל שבני האדם יראו, וגם לא בשביל שמתאם של פרויקט יראה אותו, או מתאם של אגודת דאפא, נכון? אם אתה אומר שזה עבור המאסטר שיראה את זה, הגוף העיקרי שלו לא מולך, אז למי להראות את זה? אתה עושה את זה מול אין-ספור האלוהויות. והפא-שנים של המאסטר מתבוננים גם כן, ואין-ספור היצורים החיים של היקום מיקדו את מבטם בתשומת לב על כל מחשבה ופעילות מנטלית שלך. אז, למי אתה רוצה להראות? כל הדברים הרבים היוצאים מן הכלל שאתם עושים במהלך אימות הפא נרשמים בפרק הזה של ההיסטוריה של היקום, ואף לא דבר אחד שקשור לכל תלמיד ותלמיד של הדאפא אינו מושמט. אבל, אם אתם ממוקדים על הדברים של פני השטח, של האנשים הרגילים, אז יש לכם החזקה ואתם משתמשים בחשיבה אנושית. אל תתנו לדברים האלו משקל. אם אתם יכולים להשלים בשקט את מה שאתם רואים שחסר, בשקט לעשות היטב את מה שאתם אמורים לעשות, ובשקט לעשות משהו היטב כשאתם מגלים שהוא לא נעשה באופן מושלם – אז לאין-ספור האלוהויות תהיה הערכה עצומה כלפיכם והם יגידו שהאיש הזה הוא פשוט יוצא מן הכלל. רק כשפועלים כך זה נחשב למה שתלמיד דאפא צריך לעשות. זהו היבט אחד. אז כתלמידי דאפא, כל פעם שיש צורך בשיתוף פעולה ועדיין ממשיכים ויכוחים, או שאנשים מתווכחים בלי להגיע להחלטה, אתם צריכים לפעול באופן שדיברתי עליו. וכשתעשו ככה, לרוע לא תהיה דרך להפריע.

אני גם רוצה להדגיש נושא של תיאום הנוגע לתלמידי הדאפא מחוץ לסין. זה משהו שלא אמרתי במפורש בעבר, כי רציתי שתחושלו ותמצאו את המסלול שלכם ללכת בו; משום שכל תלמידי הדאפא הם מלכים מעולמות גבוהים יותר, כל אחד חייב, באמצעות אימות, להתעורר למה שכל אחד אמור להתעורר אליו מהפא. אז לגבי המצב כרגע, כמות הזמן שניתנה הייתה מספיק ארוכה. אתם כבר עברתם זמן של עשר שנים, [אז לגבי הנושא הזה שלכם], אני חושב שצריך לשים לזה סוף. אז אני אומר לכם שמהיום ואילך, המתאם הראשי של כל פרויקט – המתאם מספר אחת בפרויקט – הוא הנציג של הפרויקט הזה. וזה נכון גם למתאם הראשי של אגודת הדאפא של כל אזור. הוא הנציג שלה. לא משנה מה הוא עושה, דורש מכם, או מחליט – בצעו את זה ללא תנאים. (מחיאות כפיים חמות) החל מהיום.

בצעו את זה ללא תנאים. הבנתם את מה שאמרתי? במקרים רבים, כשאנשים מתווכחים ויכוחים ארוכים על דברים, זה מספיק שהמתאם יצהיר מה העמדה שלו לגבי העניין, ואז זה מה שאתם תעשו. יתר על כן, בדברים רבים, הוא צריך להיות מסוגל לתת לכם ישירות משימות לבצע מבלי שהוא יצטרך להתייעץ אתכם, ולמה זה כך? בעבר, במקרים רבים כשהתווכחתם הלוך וחזור, לא נתתי ביטוי להשקפתי על זה משום שבאופן מודע רציתי לאפשר לכם לחשל את החשיבה שלכם ולהצליח ליצור את המסלולים שלכם. אבל עכשיו כבר ניתן מספיק זמן, ומה שצריך להיות לכם, יש לכם עכשיו. אז הגיע הזמן להיפטר מהמצב הזה. המתאם הכללי אחראי כלפי המאסטר וכלפי אגודת הדאפא העולמית, ואם משהו עולה, המאסטר או אגודת הדאפא ידברו אתו. עליו לתת דין וחשבון רק לאלו שהם שלב אחד למעלה. התלמידים שלנו צריכים לכוונן את מצבי הטיפוח שלהם, ומהיום ואילך להפסיק לטפח עם עין אחת על המתאם. מהיום אתם לא צריכים לדבר עוד על איך המתאם מטפח או איך הוא מנהיג, ואתם לא צריכים יותר למקד את המבט שלכם עליו. אתם צריכים לחזור לטפח את עצמכם, ולטפח לפי מה שעכשיו אמרתי. כולכם צריכים לעשות את זה עכשיו, התחילו לטפח את עצמכם.

אז מה שהמתאם הראשי של פרויקט – לא משנה בראש איזה פרויקט הוא עומד – עושה, או שהמתאמים של אגודות הדאפא באזורים שונים עושים, אתם פשוט צריכים ללכת בעקבותיהם ולעשות אותו הדבר. האם הם יעשו טעות שהולכת נגד העקרונות שלנו? הם לא, בהחלט לא. אני לגמרי בטוח בזה. אני יכול לראות את זה מאוד ברור, שהרי תלמידי הדאפא עברו כל כך הרבה שנים של חישול. לא יהיו בעיות מהסוג הזה. אם באמת יעלו בעיות מהסוג הזה, אגודת הדאפא לא תהסס להחליף את מי שזה לא יהיה. אבל אל תחשבו על החלפת אנשים, כי ייתכן מאוד שלא כל כך ייתכן להחליף אנשים. (תלמידים צוחקים) חישול המתאמים השונים של תלמידי הדאפא הוא לא עניין קל. אחרי שעוברים דרך כל השנים האלו, לתלמידי הדאפא יהיו שיטות העבודה הייחודיות שלהם ודרכים ייחודיות לעשות את הדברים. אתם מטפחים, ובמובן הזה, אתם לא לגמרי אותו דבר כמו אנשים רגילים. במהלך עשר השנים האלו המתאמים חושלו, והייתי אומר, שהם עכשיו די בשלים. עכשיו שתיקנתי את הבעיה הזו שלכם, המתאמים יפעלו היטב. זה משום שהמתקפות מהפרעות חיצוניות כבר קטנו, והמתאמים יחשבו על הדברים של הדאפא באופן מקיף, וכבר לא יצטרכו להשקיע את מרב האנרגיה שלהם ליישב את היחסים אתכם או ביניכם. במקום זאת הם ישקיעו את האנרגיה שלהם להשלים את הפרויקטים של הדאפא ולדאוג לכך שהדברים שתלמידי הדאפא צריכים לעשות ייעשו היטב. הנטל שלהם יוקל, ויהיה להם יותר זמן לבצע את המשימות האמיתיות שלהם. כתלמידי דאפא אין עליכם להתמקד על המתאמים, אלא להתמקד לגמרי על עצמכם ועל איך לשתף פעולה היטב, לפעול היטב, ולסיים את מה שאתם אמורים לעשות. זה צריך להיות מצב העניינים מהיום. אני הסברתי לכם את זה באופן רשמי כאן בוועידה הזו, ובאתי לכאן היום בדיוק כדי לדבר אתכם על הנושא הזה.

מהיום ואילך עליכם לשנות את גישתכם ולפעול כפי שתיארתי. ובכך שתעשו כך, למה אנחנו יכולים לצפות? במקרים רבים ההחלטות יתקבלו במהירות, וכשתעשו דברים יהיה להם כוח רב, והמשימה שיש לטפל בה תסתיים במהירות. הגישה הזו תהיה לטובת כל מה שאנחנו עושים כדי להציל ישויות חיות, ושינויים גדולים ייראו בדברים הרבים שאנחנו עושים לאמת את הפא, כמו גם באיכות ובהתקדמות של הפעילויות בכל אחד מהפרויקטים שלנו להצלת אנשים. אז מעכשיו ואילך, כך נפעל בדברים שזה עתה דיברתי עליהם.

משום שיש כל כך הרבה תלמידי דאפא כאן היום, שעתיים כנראה לא יספיקו אם תתחילו להעביר פתקים עם שאלות כמו שאנחנו בדרך כלל עושים בוועידות פא. אז אני חושב שאם יש לכם פגישות של הפרויקטים השונים אחר כך, אני יכול לבוא ולדבר בהקשר ההוא, וכך נוכל להתמקד בנושאים ספציפיים שיש לכם ולהתייחס אליהם. אם יש לכם דעות שונות בנוגע למה שעכשיו דיברתי עליו, אתם יכולים להביע את נקודות המבט שלכם באופנים שונים. אבל, מה שאני חושב הוא: כולכם כאן כדי "לעזור למאסטר לתקן את הפא" – אלו המילים שלכם, אז האם אתם באמת רוצים לעזור למאסטר לתקן את הפא? אתם אומרים: "מה שהמאסטר אומר זה מה שאנחנו נעשה", ו"מה שהמאסטר רוצה, זה מה שאנחנו נעשה", אז אני אגיד לכם: זה מה שאני רוצה! (מחיאות כפיים חמות)

אחרי שאמרתי את כל זה, אומר כמה מילים בדרך אגב. כלומר, אני אדבר על "מה שהמאסטר רוצה, זה מה שאנחנו נעשה". למען האמת, לפעמים הפה שלכם יגיד שכל מה שהמאסטר רוצה זה מה שאתם תעשו, אבל ברגע שזה מגיע לנסיבות אמיתיות בחיים, אתם עושים לעצמכם בלא יודעין הנחות. תמיד יש לכם את הדעות שלכם על דברים, ואתם חושבים שהדעות שלכם מתאימות למציאות שלכם ולנסיבות שלכם. אבל זה לא נכון. אל תשכחו: התקופה הנוכחית של ההיסטוריה נשמרה לתיקון הפא, וניתנה לתלמידי הדאפא להציל יצורים חיים ולהשלים את עצמם. זה לא כה פשוט כמו שאנשים מדמיינים עם חשיבה אנושית. דבר נוסף הוא, כמה אנשים תמיד חושבים, "מה שהמאסטר רוצה, אנחנו נעשה את זה, אבל בואו נעשה את זה קצת יותר טוב" – ושוב משנים את מה שהמאסטר רוצה. תמיד [במקרים אלו] החזקות אנושיות פועלות, והן משמשות כהפרעה.

ישנו גם הנושא של מכירת הכרטיסים לשן-יון. אמרתי שעכשיו עלינו להתמקד בחברה הגבוהה, ורק בכך שנהפוך את עצמנו לחלק מהזרם המרכזי [של התרבות] נוכל לפרוץ לחברה בכללותה, תהיה לנו השפעה גדולה יותר, יותר אנשים יבואו, ויותר ישויות חיות יבואו להינצל. אבל אז יש אנשים שמעלים דעות כאלו ואחרות, וכמה אנשים אומרים שמחירי הכרטיסים גבוהים מדי. אבל זה בכלל לא המצב. לדוגמה, אחת מלהקות השן-יון מופיעה כעת בחוף המערבי של ארה"ב, ומחירי הכרטיסים נקבעו ביסודו של דבר בהתאמה למחירי כרטיסים של החברה הגבוהה. כשאנשים החלו למכור את הכרטיסים, לא היו הרבה אנשים שקנו אותם, והיו לכך כמה סיבות. אחת מהן היא שביולי ובאוגוסט אנשים רבים נמצאים בחופשה, התלמידים בחופשה, והרבה משפחות מהחברה הגבוהה מבלות בחופים, אחרות אולי מפליגות, בעוד שאחרות נמצאות אי שם בכינוסים או שהן מבקרות חברים. כך שבכל מקרה הם עסוקים בדברים האלה ולכן לא הרבה אנשים נמצאים. וזה אומר שפחות אנשים יבואו לראות את המופע. זהו לב הבעיה. גם אם תוזילו עכשיו את המופע שלנו, עדיין לא יהיו הרבה אנשים שיבואו. זהו לב הבעיה.

יש דבר נוסף שעליכם להיות ברורים לגביו. כשאני רוצה לעשות משהו, זה בטוח לא משהו בשבילכם לדון אם הוא אפשרי; אם אני אומר ללכת לעשות אותו בדרך מסוימת, אז אתם פשוט צריכים לעשות אותו. זה משום שברגע שאני מחליט על משהו, זה לא רק עניין פשוט של להגיד כמה מילים, וגם הגישה שאני בוחר היא בהחלט לא פשוטה. אני צריך לכוונן דברים רבים, ואפילו אלוהויות הולכות בעקבות זאת. בתיקון הפא דברים רבים משתנים, אבל אם אתם משנים אותם בגלל שאתם לא יכולים לקבל דברים, ואתם תמיד רוצים לשנות דברים, המצב יהפוך מיד לבלגן גדול. אפילו שינוי קטן יביא לבלגן. האם אתם לא אומרים שתעשו דברים כמו שהמאסטר רוצה שהם ייעשו? (תלמידים צוחקים) אז איך יכולות להיות לכם דעות ביחס למה שהמאסטר רוצה לעשות? אם [הרעיון של המאסטר] הוא באמת בלתי אפשרי, אז המאסטר יצטרך לשאת באחריות! בין אם זה נראה לכם אפשרי או לא, פשוט תנסו את זה ותראו. למרות שרבים מכם אולי חיים כאן בחברה המערבית, למעשה אתם לא באמת מבינים את החברה הזו. כשזה נוגע לזה, אתם צריכים לשנות את החשיבה שתרבות המפלגה החדירה בכם, ולהבין טוב יותר איך החיים עובדים בעולם הנורמלי מחוץ לסין. אל תתנו לחשיבה אנושית לחסום כל הזמן את הדברים. כשאתם באמת מנסים לטפל בדברים לפי הרצונות של המאסטר אבל לא עושים את זה בדרך הנכונה, זה לא יעבוד. המאסטר אמר לכם למקד את מאמציכם בחברה הגבוהה, אבל אתם עדיין הולכים למקומות שהם לא ברמה גבוהה. אז כמובן, זה לא יעבוד. וכמובן, זה אומר שאתם לא באמת משתפים פעולה. אם המאסטר מבקש מכם לעבוד על החברה הגבוהה, פשוט תעשו את זה עם מחשבות נכונות, ובטוח תצליחו.

כמובן, אני רק התייחסתי לדוגמה כדי להבהיר את הנקודה שלי. יש הרבה דברים שאתם לא ממש בהירים לגביהם. התהליך של השגת הבהירות לא צריך להימשך יותר מדי זמן. כשאתם אומרים ש"תעשו דברים איך שהמאסטר עושה אותם" זה לא פשוט כמו מס שפתיים. בפרויקטים האחרים [שהמאסטר לא מנחה], איך שתבחרו לפעול הוא עניינכם, אפילו אם אתם מסובכים בוויכוחים או מתמודדים עם דעות שונות. אבל כשזה מגיע לדברים שהמאסטר רוצה לעשות, אתם באמת לא יכולים להתווכח אם זה אפשרי או לא. יש מקום לדון רק איך הכי טוב לבצע את זה. אתם באמת צריכים להיות ברורים בנושא הזה.

עבר זמן מה מאז שנערכה ועידת פא, לא התקיימו ועידות בקנה מידה גדול. זה אומר שלתלמידים שלנו לא היו הרבה הזדמנויות להיפגש ביחד. שמעתי שאיכות המאמרים המוצגים היום היא די טובה וכולם מרגישים שוועידת הפא מתנהלת היטב. וזה לא עניין פשוט כל כך. כל זה נובע מהעובדה שתלמידי הדאפא הפכו ליותר ויותר בשלים כתוצאה מהחישול, ודברים רבים נעשים יותר ויותר ברורים במובן של עקרונות הפא. אז מצבי הטיפוח שלכם בטוח ישקפו את זה בצורות שונות. מצבי הטיפוח של תלמידי הדאפא יהפכו יותר ויותר טובים מהיום ואילך, כמו גם המצב של הגוף הכולל. זה בטוח. אם כולכם יכולים להדביק את הפער ולעמוד בציפיות שתיארתי עכשיו, אז מצבי הטיפוח של תלמידי הדאפא באזורים שונים ישתנו גם כן; אז מהיום ואילך, אתם לא צריכים להתווכח שלא לצורך על הדברים שהמתאמים הראשיים באזורים שלכם או המתאמים הראשיים של הפרויקטים רוצים לעשות, או להטיל בהם ספק. אתם רק צריכים לעשות [את מה שהם מחליטים], משום שהפא-שנים של המאסטר ואין-ספור האלוהויות דואגים לדברים.

כשאתם מטילים ספק במתאם הראשי, אתם בעצם מטילים ספק בפרויקט עצמו. מדוע? בואו נשתמש ב-NTDTV כדוגמה. כולכם יודעים מי הוא המתאם הראשי של NTDTV. נניח שאנשים אומרים שיש למתאם הכללי של NTDTV בעיות, שיש לכם ספקות לגביו, או שאתם אומרים כמה הוא לא מתאים, ואז אתם מחליפים אותו. אני אגיד לכם, אם זה יקרה, כל מה ש-NTDTV עשתה מאז שנוסדה ועד היום יימחק, וכל מה שנעשה על ידי האנשים שמעורבים בפרויקט הזה לאמת את הפא ולהציל ישויות חיות – יהיה לשווא. הוא ייעלם. הפרויקט לא יתקיים, ושום דבר מהמוסריות האדירה שאתם הקמתם או הדברים שעשיתם לא ייחשב. זה כזה רציני. אפשר אז לשאול איך זה שהמתאם הראשי מנהל משהו מרכזי כזה. האם זה משום שהוא טיפח טוב במיוחד? לא בהכרח. זה משום שהוא התחיל את הפרויקט ומוביל אותו, והפרויקט מבוסס עליו. כל אחד אחר רק מאמת את הפא ועושה את החלק שלו, עושה את המיטב בחלק שלו בפרויקט הזה שכבר הוקם. זה כמו הטיפוח שאתם עושים בעבודה בפירמה בחברה הרגילה: הבוס שלך לא יקבל מוסריות אדירה בזכותך, אבל אתה תקים את המוסריות האדירה שלך בסביבה ההיא.

זה קריטי אם המתאם הראשי של פרויקט מטפח היטב או לא. אם הוא לא מצליח לטפח היטב, זה ישפיע על כל הפרויקט, ויגרום לו להיתקע ושיהיו הרבה קשיים. אז זה קריטי. אבל אגודת הדאפא אחראית עליו, ואם המאסטר יראה בעיה הוא ידבר אתו, אז אתם לא צריכים לדאוג לכך. באשר למתאם הראשי בכל פרויקט, בכל אופן, זה למעשה כך. אין עליכם לשלול את כל הטיפוח שלכם בפרויקט הזה במהלך עשר השנים שעברו בכך שתחליפו את האדם הזה ותתחילו מחדש, משום שכבר אין לנו את הזמן הזה ואין לנו ההזדמנות הזאת. אתם לא צריכים למחוק את המוסריות האדירה שלכם – מוסריות אדירה שאתם הקמתם – או את ההישגים שהיו לכם באימות הפא, או את כל פריצות הדרך שעשיתם בזמן שהצלתם ישויות חיות. אז אתם לא צריכים להשקיע יותר מחשבה בדברים כמו להחליף מישהו, או מה יהיה אם המתאם לא מספיק טוב. אם באמת תפעלו לפי המחשבות האלו, הדברים שזה ישפיע עליהם יהיו פשוט עצומים, וכל מה שעשיתם, מההתחלה ועד הסוף, כולם יהיו לשווא. אבל אם האדם שהוא המתאם הראשי באמת עשה עבודה גרועה, ובאמת זה לא עובד, אז למאסטר יש אמצעים אחרים לטפל בזה. אם באמת אחליף מישהו, אגרום לכך שאין-ספור האלוהויות יתמכו בזה, ושהדברים יעברו התאמה מחדש בלי שתאבדו את המוסריות האדירה שלכם. אבל לא ניתן לעשות את השינויים האלו כך סתם. אסור לחלוטין להחליף את המתאם הראשי כך סתם. כל עוד הוא לא עשה טעות ממש גדולה, או עבר לצד השני, אסור לחלוטין להחליף אותו.

היום פתחתי בפניכם את הנושא הזה. השתמשתי בדוגמה של NTDTV, אבל זו הייתה רק דוגמה. מה שאמרתי נכון לכל הפרויקטים. אין עליכם לחשוב כל הזמן איך לגרום למתאם לטפח. מהיום ואילך, אתם חייבים לא לחפש כל הזמן בעיות אצל המתאם. אם הייתם כל הזמן מעקמים את האף על הבוס שלכם בעבודה הרגילה, הייתם מפוטרים בו ברגע. למה לא החלפתי את המתאמים אחרי כל השנים האלו? דבר אחד הוא שאני חישלתי אותם. ודבר שני: הוא קריטי מאוד לפרויקט הזה. אם אתה מחליף את האדם הזה, הפרויקט לא יהיה יותר. לא משנה מה תבנו שוב, זה יהיה משהו חדש, מההתחלה, וכל מה שתלמידי הדאפא עשו בפרויקט הזה בעבר יימחק, ולא יהיה יותר. זה כמה שזה קריטי. כולכם צריכים להוקיר את כל מה שעשיתם, משום שזה שווה להוקרת עצמכם! זיכרו את המילים של המאסטר! (מחיאות כפיים)

זה כל מה שאני אגיד. תודה לכולכם! (מחיאות כפיים חמות) עבור תלמידי הדאפא שלנו, עבור אלו מכם בפרויקטים השונים שאינם מתאמים אבל חייבים לעבוד ביחד, אתם באמת צריכים, מהיום, לשתף פעולה היטב ולעמוד בדרישות של תהליך תיקון הפא. אני מקווה שכולכם תפעלו טוב אפילו יותר. אתם יוצאים מן הכלל. עברתם את זה דרך הנסיבות הקשות והמרושעות ביותר, ויתר על כן, כל הדרך אתם אימתתם את הפא, הבהרתם את האמת, והצלתם ישויות חיות – כל הדרך עד היום. אתם אולי לא מבינים כמה גדולה היא המוסריות האדירה שלכם, אבל הישויות החיות של היקום הזה כבר יודעות להסתכל עליכם עם הכבוד שמגיע לכם.

תודה לכולכם! (הקהל עומד, מחיאות כפיים ארוכות וחזקות)



פורסם בעברית ב- 07/08/2010